måndag 6 juli 2009

Vart tog sommaren vägen??

Okej. Jag ska inte klaga. Jag tajmade min för-semester med den varmaste sommarveckan på länge. Plus att jag fått fly iväg till Turkiet två gånger i vår. Men ändå! Även om jag fortfarande jobbar så är dte bra mycket trevligare att titta ut på en blå himmel än grått, blött och för att inte tala om kallt...brrrr - okej det kan man kanske inte se direkt...men känna.

Det enda som möjligtvis är positivt är att nu tar sig folk tid att gå inomhus och träna! Så man slipper sitta i sin ensamhet på jobbet... Men jag tar nästan hellre fint väder och folktomt...faktiskt.

Dessutom ger dåligt väder dåligt samvete - heklt plötsligt så finns den en miljon tråkiga saker man borde göra.... Städa ligger på de tre översta platserna...så det kanske jag borde... I morgon..kanske...

1 kommentar:

tekla sa...

Ja, va tog sommaren vägen? Hallå....det fina vädret...jag ska gifta mig utomhus på lördag :)